lørdag den 28. april 2012

Natacha!Hey bloggen!
Idag har jeg været sammen med Natacha! Vi snakkede, og så besluttede vi os for at gå op i fakta og købe oreo's og is, og så lave is. Vi orkede ikke at tage sko på, så vi tog bare min mors klipklapper på, og vi grinte og grinte og grinte hele vejen op, og tilbage fra fakta! Vi har os været ude og rulle! 
Natacha er en jeg kan gøre alt med, og sige alt ting. Det er dejligt at have sådan en veninde ligesom den søster man aldrig fik

Jeg elsker dig!

På vej til fakta!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar