søndag den 29. april 2012

Johansen, baboon og skype!
Idag har jeg været i baboon city med Johansen, Emil og Jakob. Vi var der inde i 5 timer. Vi skulle selfølgelig prøve rodeo tyren og Emils rekord var 6! Det var nu meeeeeeget flot! Min rekord var 30! Jeg er heller ikke så god til det..
Efter Emil og Jakob var taget hjem gik mig og Johansen ind og hoppede på trampolin. Vi var lidt i drille humør, så vi besluttede os for at hoppe på en af de andres trampoliner. Ham vi hoppede ind til havde et stort temporament, så han begyndte at slå og kaste bolde efter os. Så var vi jo så heldige, at de drenge der hoppede ved siden af ham slo ham, og så gik han!
Jeg har ikke skrevet så mange indlæg på det sidste fordi jeg har været sammen med Johansen! Det er jo altid hyggeligt!
Da jeg kom hjem, havde min mor os købte nogle nye converse til mig! De er vild fede!
Imorgen skal jeg også være sammen med Johansen og Marco. Det skal nok blive sjovt!
Nu sidder jeg bare og tygger på noget tyggegumi fra stimerol. Jeg vil klart anbefale det nye "twist"
-See ya!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar