tirsdag den 24. april 2012

Hej Bloggen!
Idag fik jeg en mega nem og fed opskrift til noget hurtigt vanillie is! Kig ind imorgen eftermiddag, og så får i mængden af ingredienserne for dem har jeg ikke fået men sådan her laver man det:
Tag en pose og putte vanillie sukker, mælk og sukker i.
Så tag en lidt størrer pose uden over.
Imellem de 2 poser, skal du hælde massere af isterninger i, og cirka et halvt kilo salt.
Så skal du ryste posen i 5 minutter og så har du is!
Er det ikke nemt? Jeg fik opskriften af min N/T lære! Hun er super cool!

Husk at kigge forbi imorgen:-)
-Anna!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar