søndag den 22. april 2012

Hygge hygge hygge..>
Øv! Imorgen skal vi i skole, men så kan men vel lige så godt nyde weekenden mens den stadig er der?
Eller ik!. Jeg lagde et billede ind på facebook, som ikke var redigeret og så begynder folk at påstå at det er redigeret! Det er bare skide træls, sådan noget! Men alligevel, er det jo kun et billede!
Ellers, skriver jeg med Yakub! Dejlig type!
Jeg er blevet heeeelt vild med at skrive "blog indlæg" men jeg aner ikke hvad jeg skal skrive! Så derfor får i lov at se nogle over fede sko!
Vans!

Dr. Martens

Dette billede er ikke redigeret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar