søndag den 22. april 2012

Fødselsdag og tøj!

Heeey!
Idag er jeg på vej til min bedstemors 64 års fødselsdag! Der kommer 36 familie medlemmer så det skal nok blive hyggeligt!
Nu sidder jeg i bilen, på vej der hen og hører musik! "if i die young" som "the band perry" har skrevet er et stort hit her i bilen! Lige nu kører vi bag verdens langsommest bil! Det er så træls, når man skal skynde sig lidt!
Jeg har f ået købt en masse nyt tøj! I får billeder senere på dagen!
See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar