Heeey!
Idag er jeg på vej til min bedstemors 64 års fødselsdag! Der kommer 36 familie medlemmer så det skal nok blive hyggeligt!
Nu sidder jeg i bilen, på vej der hen og hører musik! "if i die young" som "the band perry" har skrevet er et stort hit her i bilen! Lige nu kører vi bag verdens langsommest bil! Det er så træls, når man skal skynde sig lidt!
Jeg har f ået købt en masse nyt tøj! I får billeder senere på dagen!
See ya!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar