Hej læsere!
Jeg har ikke skrevet på min blog siden søndag, for jeg har været ude ved Inger! Hun bor ude på landet, så vi var ude og ride! Det var rigtig hyggeligt!
Vi har haft cykel prøve mandag og tirsdag! Det er enormt kedeligt, men jeg holder ud! Vi skulle selvfølgelig have cykel prøve, men det er altså svært, når man ikke er vant til at både kigge sig for, række hånden ud, og bremse på samme tid? Det endte os med at vi "crashed" fordi der var nogle der bremsede uden at række hånden op!
Nu sidder jeg bare og chiller, hører musik og overvejer at gå i bad inden den dejlige Natacha kommer og så skal vi ned og se FCM spille håndbold!
Jeg laver en video inden for denne uge! Stay tuned!
Heeeej!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar