Her er mængden på ingredienserne til isen, længere nede i bloggen:
2 dl. mælk
2 tsk. vanilliesukker
(i posen udenover de ingredienser ovenover)
fyld posen udenover med is terninger
et halvt kilo salt
Prøv jer frem!
Nu vil jeg fortælle om min dag.. Idag har vi fået meget af vide om vores lejr som vi skal på den 14. maj. Turen i år går til Ribe, hvor vi skal til et eller andet vikinge hus, og vi skal heldigvis os i DGI huset!
Der er hytter hvor man kan sove 4 i. Vi er 5 piger. Så vi har et problem!
Nok om lejr! Jeg har besluttet mig for at lave en "oufit of the day".
| Mit camera er nok lidt sløret, men jeg har"afslapnings tøj" på idag. |
![]() |
| Jeg ELSKER de brune knapper<3 |

Ingen kommentarer:
Send en kommentar