fredag den 27. april 2012


Hygge med Camilla!

Hej dejlige mennesker!
Idag har jeg været sammen med Camilla! Hold kæft vi har haft det sjovt! Vi grinte, men ja.. Vi griner ALTID når vi er sammen! Det gør bare en så glad! Vi rullede en tur, og spiste massere af mælkesnitter! Så mødte vi Natacha, og stod og snakkede med hende! Vi spiste os sammen, og da jeg var alene hjemme, lavede i pølser og pasta! Vi snakkede med Marco imens som bare sad og åd maoam! Men det var nu ret sjovt! Vi hørte os højt musik som nogle rigtige teenagere!
Jeg har fået nogle gode sange på hjernen som jeg vil dele med jer:
Kesi- Jeg ku godt
Cobra starship_ You make me fee
David Guetta- You make me feel
Min computers oplader er fået i stykker så nu har jeg bare sådan en skide grim en, imens den anden er til reperation.
Jeg vil lige sige at Yousee Player er meget bedre end Spotify, men det koster dog penge, meeen der er ikke de skide reklamer på det, så det er pengene værd!
See ya homies!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar