lørdag den 7. juli 2012

Knolde, ferie og mobil!Hej bloggen!
I dag vil jeg fortælle jer 3 ting! Som i overskriften vil jeg fortælle om mine knolde, og om ferie og mobil!
Jeg er begyndt at lave knold rigtig meget her på det sidste fordi jeg simpelthen ikke orker at glatte mit hår og alt det der! 






Nu til ferie! Jeg tager af sted til Italien her på fredag, og kommer først hjem 19 dage senere! Min familie, og vores genbo skal bo i 2 mobilehomes på en camping plads! Det bliver virkelig dejligt at komme ned og slikke sol igen! Nu hvor jeg allerede har været i grækenland i uge 22, og blev rimlig brun så kan jeg jo blive endnu brunere!

Så til mobil! Jeg har bestilt en ny mobil! Nemlig en Samsung galaxy s II. Jeg glæder mig så meget til at få den! Jeg bestilte den over nettet fredag formiddag, så jeg håber den kommer snart! Den er hvid, og jeg syntes den er MEGA fed!
God sommerferie til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar