onsdag den 16. maj 2012

Hej læsere!Min blog er gået helt i stykker! Jeg arbejder på sagen, men jeg har ikke rigtig haft tid, for jeg har været på lejr fra mandag-onsdag i Ribe. Det var rigtig hyggeligt, men os lidt kedeligt! Og så skal jeg på ferie i Rødhus med min bedsteveninde fra torsdag-lørdag! Det skal nok blive hyggeligt! Vi skal se en masse fodbold, og bade! Og søndag skal jeg til en håndboldstævne i Bjerringbro.
Jeg er begyndt at træne rigtig meget, og få mange lektier for så jeg er nok ikke så meget på computeren mere. Jeg prøver på at mase lidt tid ind, for at fortælle jer hvad jeg går rundt og laver!
Nå, vil i så vide hvad jeg har købt på lejrturen? Jeg har købt en masse "kærlighed" tape og noget "det er for vildt" tape! Og selvfølgelig et "kærlighed" cover! Og så har jeg købt en vandfast marcara som er rigtig god! Og nogle bandanas.
God ferie alle sammen!

Tilføj billedtekst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar